Amennyiben panasza van, kérjük, keressen minket bizalommal az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
személyesen/levélben: 8000 Székesfehérvár, Szent Vendel u. 17/a.
e-mail-ben: ugyfelszolgalat@varosgondnoksag.hu
telefonon: (22) 202-202
A panaszkezeléssel kapcsolatos ügyféltájékoztató az alábbi linken érhető el:
Ügyféltájékoztató panaszok benyújtásával és kezelésével kapcsolatban
Amennyiben panaszügyintézésünkkel nem ért egyet, lehetősége van a lakóhelye, vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulni. A Fejér megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület elérhetőségei a következők:
címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
telefonszáma: (22) 510-310
e-mail címe: fmkik@fmkik.hu
internetes elérhetősége: https://www.bekeltetesfejer.hu/
A más megyei illetékességű békéltető testületek elérhetőségeit az alábbi linkre kattintva tekintheti meg:
A békéltető testületek elérhetőségei
Amennyiben a panaszbejelentésre kapott válasszal nem ért egyet, vagy a panaszát nem orvosolták, abban az esetben a Fejér Megyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztályához fordulhat az alábbi elérhetőségeken:
ügyintézés helye: 8000 Székesfehérvár, Honvéd u. 8.
postacím: 8050 Székesfehérvár, Pf.: 936
telefon: (22) 501-751
e-mail: fogyved@fejer.gov.hu
A társaságunk szervezeti integritását sértő események bejelentését a következő elérhetőségeken fogadjuk:
címzés: Megfelelési tanácsadó és jogi csoport vezetője
cím: 8000 Székesfehérvár, Szent Vendel utca 17/a.
e-mail cím: integritas@varosgondnoksag.hu
telefon: (22) 202-202
A társaság szervezeti integritást sértő események bejelentésének fogadására és kezelésére vonatkozó szabályzatának kivonata az alábbi linken érhető el:
A szervezeti integritást sértő események kezelésének eljárásrendjére vonatkozó szabályzat