Székesfehérvár Városgondnoksága Kft. munkatársat keres KONTROLLER munkakörbe.
Feladatok:
· Közreműködik a cég pénzügyi tevékenységében
· Részt vesz az üzleti tervek összeállításában, elemzésében
· Közreműködik a negyedéves illetve éves beszámolókban
· Pénzügyi információkat, riportokat készít határidőre, megfelelő minőségben
· Értékeli az üzleti folyamatok hatékonyságát a vezetői döntések előkészítéséhez
· Támogatja a döntéshozatalban az üzleti egységeket és proaktív módon javaslatot tesz az eredményesség növelésére
· Nyomon követi a terv / tény számokat, az üzleti eseményeket és változásokat pénzügyi szempontból elemzi
Elvárások:
· Szakirányú felsőfokú végzettség
· Számítástechnikai ismeretek
· Kiváló elemző, ítélő és problémamegoldó képesség
· Analitikus gondolkodás, nyitott és alkalmazkodó személyiség, proaktív és hatékony munkavégzés
· Kezdeményező, önálló, felelősségteljes munkavégzés egyénileg és csapatban egyaránt
Határidő: 2010. november 12.