Székesfehérvár Városgondnoksága Kft. munkatársat keres bérügyi és társadalombiztosítási ügyintéző munkakörbe.
Feladatok:
- A Kft.-ben, mint gazdálkodó szervezetekben a munkaviszony létesítésével, fenntartásával, megszüntetésével kapcsolatos információs, adminisztrációs és ellátási feladatokat végez az adott munkaügyi jogszabályok szerint.
- Számfejtés előtt a jelenléti íveket összesíti és ellenőrzi.
- Elvégzi a bérek és megbízási díjak, valamint béren kívüli juttatások számfejtését.
- A munkavállalók letiltásait nyilvántartja, továbbítja a pénzügy felé, ezáltal gondoskodik átutalásukról.
- Társadalombiztosítási ellátásokkal kapcsolatos ügyintézést elvégzi (kapcsolattartás az OEP-pel)
- Elkészíti és elküldi a jogszabályban rögzített havi adó- és járulékbevallást az illetékes hatóságok felé.
- A munkaviszony létesítésével, módosításával, megszüntetésével kapcsolatos adatokat rögzíti a bérprogramba, elvégzi a hatóságok felé a szükséges bejelentési kötelezettségeket.
- A ki- és belépőkről napi létszámnyilvántartást vezet.
- Nyilvántartja, az állományi lista változása alapján folyamatosan aktualizálja a munkaköri leírásokat, egyeztet a vezetőkkel.
- Munkája során együtt kell működnie a dolgozókkal, a Kft. vezetőivel és különböző szakterületekkel.
Elvárások:
- szakirányú középfokú végzettség;
- legalább 2 év szakmai gyakorlat;
- az aktuális adó- és járulékszabályok naprakész, pontos ismerete;
- magas szintű elméleti és gyakorlati számítástechnikai tudás;
- kiváló kommunikációs és problémamegoldó, valamint együttműködő képesség;
- önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzés
A jelentkezéseket fényképpel ellátott szakmai önéletrajzzal, végzettséget igazoló okiratok másolatával 2011. augusztus 3. 10.00 óráig kérjük eljuttatni a human@varosgondnoksag.hu email címre